Sunday, August 22, 2010

Puasa...Day 11 (Kenangan?)

Saya berbeza. Saya tidak seperti kebanyakkan anda. Saya tidak bawa "memori" saya ke mana2. Maaf. Beribu2 maaf kepada En.Poet dan En.Q, bukan sengaja utk tak sertai contest tu...hehe, sudah dijemput oleh En.Poet sendiri, dan juga di tag oleh En.Q.

"Raya dalam Kenangan"

Sepi...

Hanya dalam fikiran...tak mampu diterjemahkan

Saya seorang yang pelik dalam keluarga yang pelik.

Kehidupan saya berbeza.

Jika ada sesuatu yg menarik di hari raya nanti, akan saya kongsikan!



p/s : saya hanya beraya selama 5 jam...dan habislah di situ...

6 komen:

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

xpe lurunna.... saya faham..hehe...

Lurunna said...

hahaha...terima kasih daun keladi...raya nie sy tangkap gambar byk2... ;)

silent MONOLOGUE said...

aida...bukan pelik...
tapi mungkin berbeza...
tacing akak bace entri awak...
akak nak awak lebih hepi for raye kali ni k...
klu la kelantan tu dekat je lama dah akak dtg umoh raye ni..hehe

Lurunna said...

hahaha...tacing sy bc komen akak. Insyallah & thanks sgt kak... yep, sy berbeza... :)

silent MONOLOGUE said...

ekceli ngah rindu awak sbenanyee~

Lurunna said...

sy pon rindu akak sgtsgt... jom bbuka sama...