Sunday, December 5, 2010

Harap ini bukan sambutan kali terakhir bersama

5 Disember
Hari Lahir kawan baik sampai mati!

Walaupon aku sebenarnya sedang mengalami sembelit tapi tetap gigih menyambut hari keberanakan ko! Terima kasih jugak untuk Odah sebab menjayakan misi. Rasa sedap plak kek tu sebab makan ramai-ramai. Kek kecik yang dikongsi 60 orang. Gila tak?bersederhana itu penting, tapi sebenarnya tak cukup cash..hakhak.


Hepi Besday Ajaq!!!

Kawan memang silih berganti, tapi ianya kekal di hati. Cepatcepat kawen oke! Ko tu dah tahap wajib kawen da.hakhak. Sori coz tak de sambutan yang grand. Tepung pon mampu beli sebungkus je, mahal okeh! Gila cuak aku bila ko masuk dapur nak minum air. Maaflah coz bertindak luar kawal dan halau ko keluar dari dapur. Rosak plan okeh kalo ko masukdapur, even ko dah bleh hidu plan aku tapi aku tetap nak buat suprise. kononnya la. Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk ko, dan aku juga harap ko jumpa orang yang baik untuk dijadikan teman hidup.

Andai kata nie kali terakhir kita dapat sambut besday ko sama-sama dan ramai-ramai cam semalam, kenanglah ia di setiap hari lahir ko yang mendatang.


p/s : aku ter-tacing sangat bila ko cakap "aku join nie pon sebab ko" masa aku kena denda. Tak kesah la ko cakap secara tak sengaja or sengaja. Thanks coz sentiasa sudi membantu even ko ade kerja jugak pada tarikh tu. thanks sangat!


0 komen: