Monday, January 24, 2011

Rambut

Bila keadaan busy dan stress macam sekarang nie, aku suka potong rambut sesuka hati. Last potong rambut tahun lepas masa stress gila dengan kerja yang banyak. Oh, ya.. rambut aku memang cepat panjang macam kuku jugak. Bila dah busy memang asik lupa potong kuku dan tiba-tiba rasa jijik tengok kuku dah panjang. 

Bila semakin busy, masa mandi asik tak sempat nak syampu rambut sampai tetibe kulit kepala rasa gatal gila dasyat. Dan mulalah rasa tensen dan mulalah gatal tangan nak ambik gunting zus zas zus zas potong rambut sesuka hati di depan cermin dengan muka bangga. 

hasilnya....



dan kemudian rasa menyesal yang amat sangat. T_T

6 komen:

Hafriz&Maisarah said...

hik3..aku nk p tgk rambut ko skrg. pastu nk gelak guling2. haha

Lurunna said...

hine la aku...hine lah... *emo tetibe

mie said...

uihh!!
apa kata botakkan kepala..
ehehehee

Lurunna said...

nampak gayanya mmg lebih baik cmtu...haha

Imran nyambek said...

botak macam gua nak?

Lurunna said...

nanti gua dah tak buleh selak2 rambut lagi bila emo..hahaha