Tuesday, July 19, 2011

Stalker Psiko? OMG.

Aku kompius? Adakah aku copy-paste sendiri setiap entri aku tanpa sedar ke blog lain?

Adakah aku punyai URL lain selain dari blog nie?

Adakah aku punyai dua bijik blogspot?

Siapa disebalik


Rasanya mostly member-member yang kenal aku tahu aku bukan dan tak guna nama samaran lurunna-aida even aida pun nama aku jugak . Serius seriau masa google pasal nama lurunna tup-tup kuar lurunna-aida.blogspot.com dan sebijik-sebijik adalah entri repekan rasukan ablasa dan komen macam blog aku yang original. Or memang blogspot boleh buat magik gitu cume aku je yang perasaan-femes-orang-stalked-aku? 

Kalau :

Blogger buat magik saje nak suh aku debar-debar..isokeh isokeh. Aku memang berdebar.

Kalau memang ada orang yang buat, oh.sila.padamlah. Pergilah copy blogger femes amos yang lain. Nanti kau dapat ramai followers. Dan kau mesti bangga!

Kalau saje-saje nak takutkan aku. Memang cilake la kau! 

2 komen:

budak ciput said...

siyes. aku dh bukak blog lagi satu.

seraaam kot.sebijik2.

kalah cite ngangkung.

Oda Willy said...

tu la pasai...ntah sape ntah nak bergurau comel ngn aku nie.. -_-'