Thursday, August 18, 2011

Lurunna dan Oda Willy

Entri Melekat. Sila scroll untuk entri baru.


Sekarang nie, secara rasminya aku dah bertapak kat kampung. Jadi, aku nak guna nama glemer aku kat kampung. So secara rasminya aku akan guna pakai nama Oda Willy. Nak tahu alkisahnya kenapa Oda Willy dan bukan Maya Karin, J.Lo mahupun Rebecca Black...? Sila Rujuk Lurunna? kat atas tu.

Sekian.

2 komen:

cik sue ;) said...

ko ingt kat odah ker?

Oda Willy said...

Cik Sue : takde maknanya noks! aku tak guna nama tu sebab senang nak bezakan kwn masa sekolah, masa kat U...lg pulak odah & oda dkt sgt namanya, lg la aku malas nak guna...