Saturday, June 5, 2010

Masa cuti nak abes. Mulalah datang segala penyakit dan malang tak berbau

miss dem badly.sobsob

Rasa down sgt skang neh. Tp bila tgk je gambar knk2 ribena tu, terus muka senyum smcm. Eh.Kawan!Sy rindu korg la.Haaa. Tp skang kpo da xleh gelak2 ngn korg smbil landing bersepah-sepah merata tempat. juga da xleh main ping-pong ngn korg smpai bola terlekat kt siling. How????Ye la cz profesional yg main. Biasalah tu, hahaha. Kaki pon makin bengkak hitambiru giler kaler. Sakit la. Sliding almari kayu JATI nk ckp gak kayu jati.!, jatuh ke kaki.Haishh punyalah bertuah! Cuti da nk abes. Poya2 je tak abes2 lagi.! *sigh*

konfiden amik gambar biar muka selebet pon!


Moga2 balik cuti nanti dpt belajar byk2 benda baru dgn cepat! Nanti dah nk praktikal. Takot plak mengenangkan FINAL YEAR. Cuak okeh. Tetibe rasa nk tukar course. Sila tampar lajulaju! hahaha. Agak2 nya ape ea jadi lepas nie? Aku taw sesuatu akan jadi nanti. Tp ape ye? Entah.


nota dikaki lima : tak semua yg kita nk, kita dpt...dan kita takkan dpt puaskan hati sume org, jadi...teruskan ajo...

5 komen:

silent MONOLOGUE said...

rindu kamu jugak dan moment itu...
selamat bergelar final year student ye sister~
heeee~

Lurunna said...

rindu sgtsgt :'(

takot plak bila bergelar final year.Haishhh

sue said...

aku pun rse cam nk tukar kos.. huhu

Shasha said...

(nota dikaki lima : tak semua yg kita nk, kita dpt...dan kita takkan dpt puaskan hati sume org, jadi...teruskan ajo...) - agree 120%

Lurunna said...

sue : ade geng rupanya aku...hahaha

shasha : yeah!!! :)