Wednesday, August 11, 2010

Papa...dan Kakak

my siblings with my papa...



As usual, contact both of my parents to wish them
"Selamat Berpuasa"


Papa tanya
"Kakak balik bila?"

"Papa nk sponsor tiket ke?"

"Bape RM?"

"Org balik skali ngn Mira *my sis yg duk Melaka* 400++ kot"

"Ikut suka kakak lah, janji balik"


Actually, aku da penah tak balik raya. Raya Haji thn lepas, even just duduk selangor je. Bkn obersea pom. Mmg ober sgt! Mungkin papa takut aku wt bengom lagi. Tak balik raya.



Beberapa jam kemudian...


Papa call

"Dah book tiket?"
"ade tak lagi tiket, kalo xde papa naik amik. Dah cek MAS, Air Asia?"


"jgn bimbang pa, org da book."

*aku tipu.aku tak book lagi. papa bimbang sgt takot anak2 dia tersangkut cz tak de tiket nk balik.Esk kakak book ye papa. Jgn bimbang. Kakak balik.*



*tears*...sy syg papa...sungguh. papa layan sy sgtsgt baik. apa yg kakak nk papa tak penah kata tak boleh. Sy plan nk amik lesen tahun nie. Papa just gelak. Ayat yg sama "suka ati kakak la". Sempena Ramadhan kali nie. Saya Annurul Aida Annuar mohon kemaafan seribu kemaafan di atas salah silap sepanjang hidup saya. Saya sygkan kalian lebih daripada nyawa saya sendiri.


Kalau tanya aku, siapa yg paling aku percaya di dunia nie. Tanpa ragu aku kn jwb, parent aku. Mereka xkan pernah curang dan berpaling dr aku. Pasti.


4 komen:

Q said...

en Annuar sila baca entry ini. ada manusia curang dijual di sini.

Lurunna said...

errr...papa, nie haa, ade manusia jeles disini...muahhaa

silent MONOLOGUE said...

tears are (hampir) falling down bace entri ni...

sy pon sayang parent saya juga...

Lurunna said...

alhamdulillah...

semoga kita dlm kalangan anak yg soleh solehah.. ;)