Thursday, September 2, 2010

Puasa...Day 23 ( Saya rasa HOT! )



geng-geng MTM yang join


sebelum dan selepas

beberapa jam kemudian

layan japanese plak

takoyaki.bestttt...


Jadi ape kaitan ngn tajuk??? Nie baru aku nak kasi cerite sket. Hari baik bulan baik nie, of coz ade slot berbuka pose ngn membe-membe. Ye dak? Jadi, haruslah aku keluar lagi buat kesekian kalinya. hari-hari keluar boleh botak kepala nie. Duit dalam bank pun da sampai kuis-kuis pon tak dapat nie. Jadi saudara-saudari sila lah berbesar hati bagi duit raya ye. Pelajar lah katakan..


*************************************

kisah II

"Belajar tanpa guru umpama belajar dengan syaitonnn"

*silap-silap leh jadi macam kt bawah nie...*

Jom blaja cakap Jepun sket! Aku Google je belajar nie..hehehe

01. Yang pemarah – KEIJI CACIMAKI

02. Yang suka berjimat – SAYORI SUKAMURA

03. Yang bisu – KIETA TADASORA

04. Yang suka makan nasi – NANACHi KASIBANYA

05. Yang suka layan blues – APO NADIKATO

06. Yang suka belajar – ASHIKO ULANGKAJI

07. Yang kerap bikin kacau – WAKASI HURUHARA

08. Yang sangat kedekut – MATIMATI TAMOKASI

09. Yang suka sangat tidur – ICHIBAN TIDOMATI

10. Yang suka mengintai – HINTAI AKOSUKA

11. Yang tua – TARAGIGI PADANMUKA

12. Yang kena tinggal bini – SUSAHATI BINILARI

13. Yang suka merempit – SAJA CARIMATI

14. Yang Lembab – AYUMI CIPUTBABI

15. Yang suka BERSUMPAH – SAIIFOOL BAUKARI

perkataan ataupun nama yang terdapat di atas tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati. Kalau ada pun hanya kebetulan sahaja.



p/s : bukan semua benda kita bleh blaja melalui alam maya neh. nak menuntut ilmu jgn la sombong-sombong sangat ye...aku pon pernah jadi warga biasa dan pernah jadi junior, hidup tu ikut resmi padi, tunduk berisi menabur budi....ade paham? kalo tak paham hantuk pale kat dinding!

4 komen:

Deebs said...

orang pandai macam tu lah.kan?

Lurunna said...

pandai la sgt...

paan sabri said...

nak tambah sikit, yan suka menyusahkan orang, KICHIKICHI TAKMAWMATI.. LOLz

Lurunna said...

kahkahkah...SETUJU!