Tuesday, November 2, 2010

Jatuh sakit lagi...

Jam 4.40 am. Mundar-mandir dalam bilik tanpa hala tuju. Kerja bertimbun- timbun. Tapi kepala dah tepu. Sumpah dah cukup tepu untuk fikir apa-apa. Bisik hatiku, "lama-lama mcm ni, boleh gila aku nanti". Sambil mundar-mandir, mata terpandang telefon... "rosak ke tel nie? kenapa tak de msg masuk?".

Betul kata Rocky Bosbin . Aku ade penyakit. Muka aku tak riang seperti dulu, dahi selalu berkerut tahan sakit, hidung pula berdarah. Dr. di PKU tak mampu buat apa-apa lagi. Tekanan darah diambil, ujian darah sudah di buat. Mata berpinar-pinar. Sakit nie, perlu diubati.

...

















.........
















































































..........












Ye. Betul kata Rocky Bosbin

AKU HOMESICK!!!

4 komen:

Anonymous said...

luangkan sedikit masa untuk balik. jetkan ada...

Oda Willy said...

cuaca xberapa baik, jet terkandas, air mencurah2 di tanah air saya... :'(

Husna Adilah said...

sabar la ya sabar ya... nasib baik ada internet. boleh ym video :)

atlist kurang rindu ek? :)

Oda Willy said...

hahaha..taw xpe...dan bila telefon juga pengubat rindu..thanks syg..