Monday, November 8, 2010

Maaf. Aku bukan ulat buku. Aku rama-rama.

Tajuk macam cilake. Haha. Tapi aku memang bukan ulat buku.Ohh pelis, aku rama-rama oke. Sebab tu bila exam markah aku cantik, demm!sekarang mood untuk exam.! Tapi study ntah ke mana. Dah final year pon still bermalasan! Insaflah wahai Cik Lurunna! aku nie dah tahap kolej kata pergi, pejabat kata mari dah nie. Tapi gini lah lagi caranya. Tapi tak pe, selagi aku tak mengigil masa jawab maknanya tak ade masalah la tu. 

Sempena dengan musim exam nie, kuranglah aktiviti rambu-ramba aku. Tapi of coz la berambu ramba di depan laptop plak. =_='. Ampunkan anakmu ini wahai En. Annuar dan Pn.Rohani! menginsafi diri jap. well, aku nak bagi peringatan pada korang, even stress camne pun dalam dewan peperiksaan nanti, pelisssslah jangan jawab exam cam dibawah!







Histeria lecturer korang taw! Histeria!!!  

status update : mood terkini
|
|
|
|



meroyan


Good Luck untuk semua yang akan menduduki Final Exam.

0 komen: