Wednesday, November 17, 2010

Mereka special dalam hidup saya


Mereka istimewa dalam hidup aku.
Seorang kakak dan seorang adik tanpa pertalian darah
yang menyatukan kami cuma ikatan bersaudara sesama Islam
dan kami telah ditakdirkan untuk mengenali satu sama lain

mereka berdua aku kenal dalam suasana yang sama cuma waktu yang berbeza


Kenangan manis sepanjang bersama dalam Board MTM sesi 2009/2010
akan tetap dalam ingatan sampai bila-bila
saya sayang kakak! *hugs*


Sepanjang bersama dalam Board MTM sesi 2010/2011
buat saya bersyukur kerana Allah sentiasa hadiahkan saya
teman seperjuangan yang boleh berkongsi suka dan duka

and for both of u...

I just want to say, Happy Birthday
To you, my dear, dear friend
You have always been there for me
And our friendship will never end




p/s : 18 November 2010
I wish for both of you to have people to love, people in your life who will care about you as much as I do. Happy birthday.

3 komen:

husna.Rahman said...

uuuuu...

mau hug dan tanak lepas...

jgn ever ever ever lupekan kenangan kite okeh

luv u dearest sistah!

Oda Willy said...

luv u even more kakak!!!
janji! sy tak kan lupakan sampai bila2, InsyaAllah selagi diizinkan-Nya...

Hafriz&Maisarah said...

nk luv gakla..cyg kak ona gak!!! eppyyy bufday