Thursday, February 3, 2011

Day 1

Favorite song..? Hmm, banyak.. tapi lagu yang kiranya paling meaningful untuk aku, lagu Sahabat Kecil. Best lagu tu. Memori kecil aku, sekarang dan masa depan berputar-putar rasanya bila dengar lagu nie. Setiap masa kita perlukan sahabat kan? Ada sahabat yang buat kita kagum, buat kita menangis, bergelak tawa. Memori bersama sahabat-sahabat nie memang sangat-sangat la manis. Zaman tadika...sekolah rendah, sekolah menengah, universiti... dan kini, aku dah nak abis belajar pon. Macam-macam pengalaman, macam-macam rasa... jom hayati lirik dia.. :)


Baru saja berakhir
Hujan di sore ini
Menyisakan keajaiban
Kilauan indahnya pelangi
Tak pernah terlewatkan
Dan tetap mengaguminya
Kesempatan seperti ini
Tak akan bisa di beli...
Reff:
Bersamamu ku habiskan waktu
Senang bisa mengenal dirimu
Rasanya semua begitu sempurna
Sayang untuk mengakhirinya
Melawan keterbatasan
Walau sedikit kemungkinan
Tak akan menyerah untuk hadapi
Hingga sedih tak mau datang lagi
Back to Reff:
Janganlah berganti
Janganlah berganti
Janganlah berganti
Tetaplah seperti ini
Janganlah berganti
Janganlah berganti
Tetaplah seperti ini

sedih kan..meaningful tak? dituju khas buat semua sahabat-sahabat, abang, kakak serta adik-adik yang pernah mewarnai hidup aku. Memang terlalu sedih untuk mengakhiri semua nie. Banyak yang dah aku pelajari sepanjang di UPM, sedih kot dah nak abes belajar. Untuk korang yang still belajar... teruskan timba seberapa banyak kenangan. Supaya korang bleh simpan semua memori tu. Sayang semua! *hugs&kisses*

0 komen: