Friday, February 4, 2011

Day 2

My favorite movie..? Hmmm...aku actually suka tengok citer seram, citer twist, kejam..aksi. Aku pon tak tahu nape aku suka layan sangat citer gini. Even aku tengok siap terkejut bagai, ase nak terkoyak tekak menjerit pon tetap suka tengok.. lagi-lagi kalo tengok ramai-ramai dengan member. Dan kebetulan, hari ini aku tengok movie....


... Phobia dengan budak-budak GTA.. tengok di bilik eksekutif kolej aku sambil makan nasi. Berhimpit oke! bayangkan 25 orang dalam bilik yang tak seberapa besar tuh. Paling sedih tengok hanya dengan laptop skrin 14'...hahaha..tapi sumpah seronok giler bila tengok ramai-ramai! Even stress coz tengok citer seram, belum apa-apa sini jerit, sana jerit dah.. 

Actually bukan cerita yang best, tapi suasana, dan cara kita menikmati movie tu.. Bila tengok sesama geng, rasa lebih akrab dan fun..! Tak sangka plak plan nak tengok cerita ramai-ramai nie terlaksana jugak akhirnya. Ingatkan tadi tak ramai yang nak join..last-last sume sekali duk melekat kat bilik tu. =_='

0 komen: