Tuesday, February 8, 2011

Day 6

Cabaran "30 things in 30 days Challenge" hari keenam.! A photo of an animal you'd love to keep as a pet. Menatang apa lagi kan selain daripada.....



Ye. Memang aku gemar sangat sangat menatang kaler orencoklat nie. Geram kot, ase cam nak cekik je bila nampak dia melintas. Aku panggil beliau si perutlabuhrapatkelantai. Gila diva uolls menatang peliharaan aku nie.! Kalau bagi sardin nak yang ayam brand je. Sumpah tak tipu. Bila aku duk nak bukak pringles, mmg dia duk sibok nak duduk atas riba aku dan berusaha memasukkan kepala dia dalam bekas pringles. Gila tak?

Tapi yang nie la aku sayang, buat peluk...even dia agak diva... tapi memang kesayangan sume orang kat rumah lah. Nak jaga pon tak susah, cukup makan, cukup kasih sayang, membesar lah dia dengan sihat dan kuat! Satu je aku tak suka dengan menatang nie (oh ya, nama dia chek) dia suka sepahkan dan pecahkan barang. Perosak alam betul =_='.

0 komen: