Wednesday, February 9, 2011

Day 7

OMG...gila la. Memang kena tabah la kan nak abeskan tag nie. Nie baru hari ketujuh, 23 days to go! Ayakkkk.. Oke la, buat pengetahuan seme-seme sedara sedari, hari ni hari ketujuh aku buat benda alah ni. Hari ini adalah tentang perkahwinan impianku bajet nak jiwang je kan. Hahaha. 

Perkahwinan? Ooo...aku nie bukan jenis yang sesusah nak buat kenduri gebang satu negeri, nak pelamin gah-gah sume. I realistik oke. Buat majlis kesyukuran sajor, buat makan sikit-sikit untuk walimatul urus jer. Ye la nak panggil la kawan-kawan, jejiran, sedara mara... bagitahu aku dah kawin, tak timbulkan fitnah, ye dak? Ringkas- ringkas saje...sebab... (hehehe..bajet suspen giler!)

Aku nak rumah! Ye, tak pe la abang kalau tak de pelamin, tak de duit hantaran RM33,333.33, tak tumbang lembu, kerbau dua, tiga ekor. Tak pe. I tak kisah! Yang penting.... jeng..jeng..jeng



meletooop gitu. hebat tak hebat tak? grrrrr...


ruang tamu. cantik tak banggggg.. *tetibe kann


OMG...romantik giler aku nie, siap nak suh tabur bunga bagai ini tipu



banyaknya sofa aku nak.. kalau tetamu ade yang duk atas lantai aku sumpah kena buasir.. *kurrr


ringkas sajor...


olohhhh... elegance sungguh!


bilik untuk bakal anak. ya ampun..kemaruk dah aku nie.. kipas diri sendiri

Patutlah tak nak pelamin, tak nak pape kan. keh keh keh. Buleh lingkup sesaper yang nak kawin dengan aku! Tapi i realistik ye, nak kawin haruslah kena ada rumah, belanja kawin sajer dah lebih kurang 50k so baik guna buat beli umah. Kau kawin bukan main mewah pastu duk rumah flat sewa plak tu. Mak tak nak oke macam tu. No no no. Perlu bijak berbelanja ye sedara sedari. Lingkup la bakal suami aku..hahaha. Relaks ye bang! untuk kepentingan bersama nie.ececece. 

0 komen: