Friday, February 11, 2011

Day 9

Bertemu lagi di hari ke sembilan..! Mesti korang bosan kan. tak pe. tak pe. Sila tabahkan hati ye seme- seme. Hari nie kita buka topik... a photo of the item you last purchased. Last sekali tadi aku beli....


boleh dikira tak kalo beli roti impit? hahahahaa. oke.oke.. sila sirius. Last sekali aku beli... hanset. Baru tak baru, lama tak lama la, dalam 3bulan lepas...




Norkiah CJ7 . Tapi aku beli satu je la... beli dengan duit hasil titik peluh membanting tulang nie. nak pakai telefon canggih manggih tak mampu lagi.. =_='. Itu saja la barang yang aku beli, aku nie susah sket nak keluar soping-soping tak tentu hala. Nak beli baju ke, apa ke... memang susah la kan. sebab duit kena simpan, nanti nak beli rumah banglo..hahahaha. oke, gelak keji di situ. bai!

0 komen: