Friday, February 25, 2011

Sensor



Ohh yes! aku sangat pantang kalo orang pertahankan fakta yang salah sedangkan sume orang yang sedang dia putar belitkan cerita tu tahu hal sebenar. Dear u, pelis lah... jangan biul sangat. rasa nak tikam tikam je kau secara depan depan. Oh...by the way, memang kau jenis yang ,macam tu, jadi tak heran la kan. Sudahlah.. kan makin lama makin ramai yang tak tahan. Kan tak pasal-pasal satu hari nanti bila kau cakap depan aku, panggggg!!!! aku bagi penampar sedas.. haru tak? hahahaha.

3 komen:

maher lamm said...

kah kah kah...inilah golongn gerombolan pemikiran kang kong..kah kah kah...

Lurunna said...

taw xpe... annoying giler...hehe

Arisya Razak said...

hahahahaahahhahahahah. gelak je ok :)