Saturday, February 19, 2011

Trivia Krew GTA 2011 : yang korang tak tahu ( Part 2 )

Baiklah, kita sambung Trivia berkenaan team GTA KC yang korang tak tahu dan harus tahu...

  1. Pelakon utama Sembunyi Di Atas Noktah... Zul a.k.a Tuah pelat beberapa huruf dalam alphabet, paling ketara adalah huruf S. 
  2. GTA sinonim dengan penggunaan cheers bagi membakar semangat krew produksi. Pada sesi kali ini, GTA menggunakan cheers HEBAT!!! atau lebih dikenali sebagai cheers arwah! Cheers ini digunakan sejak hari pertama audition, dan diperdengarkan beberapa kali di Auditorium Jurutera.
  3. Minggu pertama bermula latihan dan minggu terakhir latihan sebelum pementasan, krew produksi GTA dihidang dengan donut dari BIG APPLE.
  4. Kenderaan rasmi krew GTA ialah kereta Kancil PEN, dan wira kaler pink!
  5. Wan Hidzir a.k.a Mamu merupakan orang yang bertanggungjawab mengambil order dan membeli makan malam krew GTA sepanjang cuti pertengahan semester.
  6. Produksi GTA KC adalah satu-satunya kolej (setakat ini) yang membuat road show bersempena dengan Festival Teater Interkolej. Tiga tempat tumpuan ialah Putra Food Court, Food Court Serumpun dan Fakulti Kejuruteraan.
  7. Sugar Glider adalah peneman rasmi krew GTA
  8. Setiap kali memasuki BSB untuk latihan, pelakon utama secara automatik akan menanggalkan kasut biarpun BSB dipenuhi dengan tahi burung... =_="
  9. Tidak ada seorang pun pelakon 'Sembunyi Di Atas Noktah' tidak dipukul oleh jurulatih kami, samada dengan menggunakan hanger, ranting kayu, tongkat datuk kelana ataupun skrip
  10. Krew Produksi GTA KC adalah nocturnal! sila google..

2 komen:

Husna Adilah said...

:) result bila keluar?

Anonymous said...

Best of luckkkk :)