Sunday, July 31, 2011

Pengesahan Lewat Daripada Astro.Selepas AF tamat.

Kebanyakkan rumah langgan Astro kan? Rumah aku baru sampai notis mintak duit lebih dai Astro, bukankah penyelarasan harga 11 Julai ritu? Awat lewat sampai surat nie?. Jahat sungguh  Astro nie, esok nak puasa depa sahurkan aku dengan notis kenaikan harga. muka buat-buat terkejut dan baru tahu harga naik

Aku quote sikit surat depa...

"Dukacita, akibat tekanan kos yang berterusan, termasuk kos tanggungan global dan tempatan serta hak-hak siaran, harga pakej-pakej tertentu akan disemak, termasuk pakej langganan anda"
Aku suka!!! pakej aku disamak disemak....auuuw! Mungkin sebab Akademi Fantasia dah tamat so depa tertekan dan naikkan harga. Tak pe la. Dah naik pun, dah bayar pun. bagi yang masih tak tahu atau nak langgan astro bolehlah rujuk jadual dibawah. 



p/s : hari tu Astro buat ura-ura kenaikan harga....aku nak buat ura-ura jugak...ura-ura mengatakan aku akan stop langgan astro mula kedengaran...hemmmm.

1 komen:

Anonymous said...

boikot je astro...asik ngepaw duit org je...gampang btoi....