Monday, August 1, 2011

Perangai jelek di bulan puasa


Wakakaka. Bulan-bulan pose pun cari masalah dengan orang aku nie. Sorry la, aku jijik tengok perempuan mengada dan diva lebih. Merengek-rengek macam orang ketagih sek. Hentak-hentak kaki nak itu ini. Kau ingat kau baru lepas tadika? Bodoh. Gi bazar ramadhan pun nak pegang situ sini dengan pakwe kau, pastu hentak-hentak kaki merengek depan kedai jual cendol. Senonoh? 

Tak pasal-pasal aku tak jadi beli cendol! Rasa nak hentak-hentak je pempuan annoying tu dengan siku. Nasib baik bulan pose. Lelaki pun, kalau ye pun sayang boleh kau biar je pempuan kambingkan kau depan orang ramai? Harap badan je ketul-ketul tapi hampeh, bahu kanan pegang handbag kalerful, tangan kiri kanan bawa makanan. Sambil tadah telinga pempuan tu keji kau dan arah itu ini. Nak meroyan jap aku tengok. 


p/s : aku yakin depa bukan suami isteri! sebab aku dengar pempuan tu bercakap kat telefon euwwww...euwww dengan member dia duk propa dia gi bazar dengan pakwe.  

5 komen:

hamzah ian said...

haha.. rilek2.

sabo2

Khuzrin Kamarudin said...

Manusia seperti itu wajib tangankan segera... hahaha...

Lurunna said...

hamzah ian : nasib baik bulan pose tahu!..hahaha

khuzrin kamarudin : takut kan tak berenti duk tangankan dia, parah...haha

Ms. Dyla Qistina said...

alamak kak aida :,( tunang saya suka tawar angkat beg saya sebab dia suka letak barang dia kat dalam tu.. uhuk2 sorry tau if ada yang tak bekenan uhuu

Lurunna said...

ala...husna lain, yg akak jmp tu...haishh, geleng kepala awk tgk...:)

neway...miss u la sis...!