Sunday, March 21, 2010

Sudah hampir setahun saya bersama mereka.


Majlis Tertinggi Mahasiswa, Kolej Canselor, UPM sesi 2009/2010.

Giler sengal.hahaah. dan kt belakang tu.Pintu tu. Pejabat we all *satu bilik sidang.satu bilik kerja*.Suka duka sume disitu.Dan bila kluar lap2 airmata kalo nangis dan tahan gelak bila kuar maintain muka.Imej.Imej.haha. Pemimpin okeh.Dan sy, Exco Biro Kesenian & Kebudayaan.

Kami juga manusia biasa yg luar biasa. Ye la masa kami terbahagi berbagi-bagi antara study & aktiviti.Cuti balik jenguk muka sehari dua di kg terus dtg sini balik. dan selalu balik ngn flight konon nk jimat masa cz sibuk.haha.padahal malas naik bas cz lambat dan xselesa! Tak pe yg penting kami selesa dan gembira *kamu sume.betul kan?.sila back up!*

Walau giler2 kepala brutal mcm mane pon.Kami profesional. Personaliti.Imej.Study sume ne jaga & maintain cz ibarat ikon kolej.Sume hal akan kami akan diteliti dan di belek2.jadi kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi jadi motto kami.kekal cemerlang tu da darah daging.
Pasti sy akan rindukan masa bersama kalian. Sambut besday.Bercuti. Tido sama.makan bersama.Meting.Program. Boleh kata stp masa la spend time together.

Banyak yg kami belajar.Ilmu nie penuh di dada.Tapi kami x puas2 juga mencari2. Dan kini tiba masanya kami cari penganti. Syg nk lepas tp sudah jadi adat perlunya pewaris meneruskan delegasi. Dan kini mengira2 ngn jari.Ohh.Terlebih jari cz kami ade 270jari.*tak termasuk jari kaki* Kolej Canselor, UPM.Cinta hati kami.Disini sy byk belajar ttg segalanya. Senyum dan senyum lagi.Setiap kenangan atr kami, tersimpan kemas dihati kami.Di 27 hati.Kami.

p/s : sy syg sgtsgt family MTMKC sesi 2009/2010. Kamu semua melengkapi satu episod dlm hidop sy. dan ianya sgt bermakna.

4 komen:

silent MONOLOGUE said...

saya pon sayang sgt dgn famili sy yg ini..tak sangka setahun da belalu~
sob sob~

Lurunna said...

tu la...
kejap je sthn...
makin hari makin syg...

Q said...

rindu

Lurunna said...

rindu jugak...
sgt rindu :'(