Wednesday, May 26, 2010

Akhirnya tewas!

Haihhh...aku nie sebenarnya agak liat utk buat benda yg aku tak nak even benda tue sgt penting. Dah tak suka, tak bersedia.Janganlah paksa!4tahun papa & umi ambil masa utk pujuk aku hamik lesen kereta. Huishh, gile kental, langsung tak ambil pedulik. Ye Ye aku taw lesen penting. Tapi aku tak suka acara rutin. Amik lesen tue bosan! Aku da kena masa amik lesen moto. Cis...!!! Bedebah betul. Tak nak dah amik lesen.!

Tapi sekarang umo da hampir 23tahun. Cepatnya masa berlalu. Parents pon asik bersungut terutama bila raya. Ye.Ye. Aku xde lesen. Relex ape tak de lesen. Tak de siapa bleh halang aku duk kt seat penumpang dgn tnp rasa bersalah. Jem pon aku xkisah. Aku relex je layan radio.Hahaha. Bila nk kuar jadi kupu2 malam pon. Member2 yg ne amik aku. So aku terlepas dr jadi pemandu kpd sesaper. Dan bila umur semakin menua nie...terpaksa la jugak gi amik lesen.

Kalo xde angin masakan pokok bergoyang. Aku bukan tewas pd rayuan tp tewas pd ganjaran....hahahaha gelak keji! Btw, thanks umi & papa. Senang anakanda nk praktikal nanti!

0 komen: