Friday, December 31, 2010

Tukar. Sempena tahun baru.



Tahun baru? Azam aku adalah selesaikan azam yang lepas-lepas..hoho. Kira azam jugak kan? Baiklah. Sempena tahun baru nie jugak aku dah tukar nama blog. Bukan url oke, just nama blog. Dulu, setahun lebih yang dulu, aku selesa dengan Lurunna's World. Tapi cerita aku bukan tentang dunia aku saja tapi tentang semua orang, semua yang aku lalui, semua pandangan aku, dan impian. Jadi, sebab tu la blog baru aku " Kronologi sebuah Kehidupan". Oh ya! Kronologi bermaksud susunan peristiwa secara teratur dari mula hingga akhir ye tuan-tuan dan puan-puan. 

Bila da nama blog baru haruslah ade header baru. Ye dak? Tapi malang sekali photoshop tak buleh buka la pulak T_T. Nak jugak tukar header! Nak jugak!!! Jadi haruslah redha dengan hanya guna picasa dengan paint je -_-". Takpe la, ade la jugak rupa header, better la daripada aku copy paste orang punya. Ohh itu sangat memalukan bagi aku. hahaha. Letak jiwa korang pada blog ye. Dan tak lupa juga pada eye bags di mata, nampak gigih kan?! -_-".  Selamat tahun baru uolss. !!! Jangan gila-gila sangat sambut tahun baru, nanti kang badi sepanjang tahun. Banyak-banyak berdoa oke.! Jumpa lagi tahun depan. babai :)


0 komen: