Monday, January 3, 2011

Present from parents

Back to school!!!
Diakui di sini bahawa aku masih lagi budak sekolah yang sedang bertungkus lumus, berpeluh-peluh segala untuk menuntut ilmu. Cuma aku bukan sedang kejar scroll  tipu macam dalam gambar masa tadika tu =_=". Ni scroll betul-betul yang catat ko dapat cgpa berapa, dan kau akan malu dan kena booo kalo dapat second class. Haha.

Walau bukan golongan cerdik pandai genius yang takpayah belajar tapi score, aku tetap kena teruskan perjuangan di tahun akhir nie. tahun akhir? eh.kejapnya. rasa macam sem lepas baru datang untuk minggu orientasi yang kena buat cheers selama seminggu tu sampai terkoyak anak tekak! Cepat sungguh masa berlalu, dah final sem pon. sila teruja untuk abeskan belajar dan kawen!

dan di tahun akhir nie, setelah melalui onak duri, caci maki *adeke? dua hari sebelum menjejaki ladang upm, ibubapak yang baik hati bagi hadiah pada anak gadis kesayangan. wiuwiu! Alhamdulillah. rezeki.rezeki. hadiah belated besday katanya. Tak pe la, belated ke advanced ke, yang penting anakanda senyum sampai nampak lesung pipit paling dalam sebab hati berbunga riang gembira!

terima kasih daun keladi, hari jadi nanti bagi lah lagi! :)


0 komen: