Sunday, January 16, 2011

Aku sudah jatuh cinta

Korang pernah jatuh cinta tak? Mestilah pernah kan. saper yang tak pernah jatuh cinta maknanya dia tak mimpi basah dan tak datang ber-bulan bulan lagi la tu. Harap bersabar ye, nanti cukup masa datanglah tu. Takyah kejar-kejar sangat, nanti orang kata ko gedik. Tapi jangan relaks-relaks sangat nanti orang cakap ko gay or lesbo plak. Buat je macam aku, buat dek je. Hahaha.

Dah.dah.. berbalik kepada cinta tadi...

Aku rasa aku dah mula jatuh cinta. Tapi masalahnya, aku tak tahu dengan siapa. Demmm!!! Ade rasa nak lempang laju-laju tak? 

4 komen:

sue said...

gedik ar ko..hahaha

Lurunna said...

hahaha.. relaks ahh, sekali sekala layan jiwang.

Hanisah Safian said...

HAHAHAHAHAHAHA.ngan sape sebenaunye nih? ececececececeh! :P

Lurunna said...

hoi! ape nie sibok2..hahaha.. entah la..